Retururi, reclamații și service
Returnează în termen de 14 zile
Întrebări frecvente
Ce bunuri pot returna sau schimba?
Puteți returna bunuri nedeteriorate din magazinul nostru electronic în termen de 14 zile de la livrarea / colectarea bunurilor. Nu trebuie întotdeauna să returnați întreaga comandă, puteți returna doar o parte din aceasta. În ghid, alegeți ce mărfuri din comanda doriți să returnați.
Vă rugăm să încercați să returnați bunurile în cele mai bune condiții posibile, inclusiv toată documentația, ambalajul etc. În cazul în care mărfurile returnate sunt utilizate în mod evident dincolo de familiarizarea cu produsul, vom fi obligați să-l restabilim la starea sa inițială, care costă niște costuri suplimentare, pe care le vom deduce din prețul de cumpărare (de exemplu, bunurile vor fi zgâriată, deteriorate etc.).
Când îmi voi recupera banii?
De obicei, trimitem banii în aceeași săptămână de la livrarea mărfurilor returnate la magazinul nostru, cel mai adesea vineri. Transferul bancar durează de obicei o zi lucrătoare, dacă returnăm banii prin GoPay (dacă ați achitat comanda prin gateway-ul nostru de plată din magazinul nostru electronic), transferul poate dura până la trei zile lucrătoare în conformitate cu termenii serviciului GoPay, nu îl putem influența.
Oferiți schimburi de mărfuri?
Cu siguranță. Dacă doriți să schimbați bunurile cu alte persoane, nu este necesar să le trimiteți înapoi și să comandați altele. Vă rugăm să ne scrieți prin e-mail sau să ne sunați la +40 750 793 152. Pregătiți numărul comenzii și numele sau codul mărfurilor care vă interesează. Vom găsi modalitatea optimă de a face schimbul.
Bunurile mi-au venit deja deteriorate, ce se întâmplă cu ele?
Sunați-ne sau scrieți un e-mail imediat ce aflați. Vom afla cum să vă trimitem bunuri noi și nedeteriorate și fie să ne luăm bunurile deteriorate, fie să le lăsăm la dvs.
Serviciu de garanție
Dacă ați cumpărat bunuri de la noi și s-a rupt în perioada de garanție, aveți dreptul la reparația gratuită a acestuia. Procesul este foarte simplu, fără tipărirea formularelor! Reclamațiile sunt guvernate de procedura de reclamație.
În vrăjitorul de mai sus, trebuie doar să introduceți numărul comenzii și adresa de e-mail pe care le-ați utilizat în comandă. Vrăjitorul vă va ghida prin întregul proces de revendicare a bunurilor.
- Completați câmpurile obligatorii și veți primi prin e-mail adresa de trimitere a produsului împreună cu numărul cazului
- Împachetați produsul defect, completați numărul cazului de pe transport și îl trimiteți. Asta e tot! Fără imprimare arhaică a formularelor.
- Sunteți informat în mod constant prin e-mail cu privire la situația plângerii. Dacă am primit deja produsul, dacă este deja reparat etc.
Serviciu fără garanție
Ți-ai rupt Xiaomi-ul? Nu funcționează așa cum ar trebui? Nu contează dacă a fost cumpărat de la noi sau nu, oferim servicii post-garanție pentru toată lumea.
Prețurile de mai jos sunt orientative, inclusiv TVA, și nu includ taxele poștale (conform listei noastre de prețuri).
Dacă sunteți interesat de reparație, vă rugăm să completați adresa de e-mail și numărul comenzii din ghidul de mai sus (dacă nu aveți unul, completați zero).
De asemenea, veți descrie tipul de produs, defectul și metoda preferată de reparare. Vom confirma apoi dacă putem repara produsul, dacă piesele de schimb sunt în prezent în stoc sau cât va dura reparația. Adresa pentru livrarea bunurilor pentru reparații este aceeași ca în cazul service-ului în garanție și o veți primi și în căsuța de e-mail imediat ce confirmăm solicitarea de reparație.
Serviciu expres
Trebuie să vă reparați telefonul cât mai curând posibil? Oferim, de asemenea, reparații exprese pentru încă 50 de lei. Cu toate acestea, depinde întotdeauna de volumul de lucru. Sunați-ne sau scrieți un e-mail la info@xiaomi-store.ro și stabiliți o întâlnire cu noi.
Dacă este posibil, întotdeauna faceți o copie de rezervă a tuturor datelor și deconectați-vă de la contul dvs. Xiaomi înainte de a repara telefonul.
Listă de prețuri
Înlocuirea afișajului | Preț (Lei) | Alte reparații | Preț (Lei) | Aspiratoare | Preț (Lei) | ||||||
Redmi 4 | 200,- | USB | 110,- | Baterie | 370,- | ||||||
Redmi 4x | 200,- | Conector pentru căști | 110,- | LDiS (laser senzor) | 550,- | ||||||
Redmi 5/Plus | 280/300,- | Baterie | 110 - 150,- | Motor | 425,- | ||||||
Redmi 6/6A | 300/280,- | Speaker | 110,- | Curățare | 185,- | ||||||
Redmi 7/7A | 350/330,- | Redarea software-ului | 130,- | Curățarea prin oxidare | 230,- | ||||||
Redmi 8/8A | 370/350,- | Curățarea prin oxidare | 230,- | ||||||||
Note 4 Global | 200,- | Deblocarea contului | 440,- | ||||||||
Note 5 | 350,- | Înlocuirea geamului camerei | 90,- | ||||||||
Note 6 | 350,- | ||||||||||
Note 7 | 370,- | ||||||||||
Note 8T | 460,- | ||||||||||
Note 8 Pro | 500,- | ||||||||||
Mi A1 | 200,- | ||||||||||
Mi A2 | 370,- | ||||||||||
Mi A2 Lite | 350,- | ||||||||||
Mi A3 | Nu este în stoc | ||||||||||
Pocophone F1 | 390,- | ||||||||||
Mi 8 Lite | 370,- | ||||||||||
Mi 8 | 740,- | ||||||||||
Mi 9 | 1100,- | ||||||||||
Mi 9 SE | 1090,- | ||||||||||
Mi 9 Lite | 1120,- | ||||||||||
Mi 9T | Nu este în stoc | ||||||||||
Mi Mix 2 | 740,- | ||||||||||
Mi Mix 2s | 740,- | ||||||||||
Mi Mix 3 | 1120,- | ||||||||||
- Aveți un alt dispozitiv Xiaomi decât cel enumerat? Contactați-ne și vom aranja piese de schimb și reparații.
- Pentru a debloca un cont Xiaomi / Google, este necesar să furnizați documentul fiscal original original (documentul fiscal nu trebuie să provină din bazar, casa de amanet etc.)